PROJECTEN

Welkom op de projecten pagina van de Dr. Reijntjes Dovenschool. Op deze pagina vindt u maandelijks nieuwe projecten waar u aan kunt bijdragen. Wij als bestuur houden nauw contact met Tineke om haar te helpen de projecten tot een succes te maken. U kunt zich voorstellen dat het in een land als Sri Lanka moeilijk is om alle meubels, kasten, bedden en dergelijke zo lang mooi te houden als in Nederland. Het klimaat zorgt er helaas voor dat veel spullen sneller onbruikbaar worden.

Daarnaast is het belangrijk dat, als je geen gehoor hebt, het lesmateriaal goed voor elkaar is. Zo kunnen alle kinderen goed meekomen in een vervolgopleiding of baan. Denk hierbij aan up-to-date computers of andere benodigdheden. U kunt voor alle projecten telefonisch contact opnemen met Willemijn Reijntjes (06-42422850), bijvoorbeeld als u een eenmalige donatie wilt doen of een project in zijn geheel wilt omarmen. U kunt ook een donatie doen met een bijschrift voor welk project uw donatie bedoeld is. Hieronder vindt u een actuele lijst met benodigdheden.

BENODIGDHEDEN 2020-2021
  • School uniformen boys/girls (50 stuks)

• School schoenen (50 stuks)

• Matrassen om versleten exemplaren te vervangen (20 stuks)