BESTUUR

dsc_1083.jpg
picture26.jpg

De Stichting tot steun aan de Dr. Reijntjes Dovenschool

ondersteunt de Dr. Reijntjes Dovenschool in Sri Lanka financieel. Vanuit Nederland worden activiteiten ontplooid zoals sponsoring en voorlichting. In nauw contact met Tineke worden de noodzakelijke gelden overgemaakt.

Het doel van deze Stichting is om de activiteiten van de Dr. Reijntjes Dovenschool in Sri Lanka te ondersteunen, voorlichting te geven aan sponsors en belangstellenden en de donaties van sponsors voor de dovenschool over te maken naar Sri Lanka.

De Dr. Reijntjes Dovenschool

Tineke de Silva-Nijkamp heeft in 1984 een dovenschool in Sri Lanka opgericht. Zij vangt hier met haar man Susiri en hun zoon Mudithe dove kinderen op die er een schoolopleiding krijgen. Daarna krijgen ze een vervolgopleiding aangeboden in de vorm van vakonderwijs.

Momenteel zijn meer dan 50 kinderen van 4-18 jaar intern op de Dr. Reijntjes Dovenschool. Het betreft kinderen voor wie geen andere opleiding beschikbaar is en waarvoor ook geen andere financiële middelen beschikbaar zijn voor scholing. Met een plaats op de dovenschool hebben deze kinderen kans op een betere toekomst.

_dsc3646.jpg
BLIJF OP DE HOOGTE EN MELDT U AAN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF!

Dank voor uw belangstelling!

Schermafbeelding%202020-07-09%20om%2010.